Strona główna Szkolenia Referencje Kontakt
 

Wybierz szkolenie

 

Excel Expert 02: Narzędzia zaawansowane w analizie danych

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które wykorzystują już Excela w codziennej pracy ale chcą w pełni poznać możliwości programu. Skierowane jest również do osób, które w swojej pracy wykonują złożone zestawienia i analizy oraz tworzą raporty na podstawie różnego rodzaju danych. Szkolenie zalecane jest także, jako kontynuacja kursu Excel Expert 01.

Cele szkolenia i korzyści z uczestnictwa

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili wykorzystywać w praktyce wszystkie najważniejsze narzędzia Excela w bieżących zadaniach. Tworzenie zaawansowanych i złożonych analiz i raportów nie będzie problemem. W codziennej pracy uczestnicy będą optymalnie wykorzystywać swój czas podczas pracy z Excelem.

Zakres merytoryczny

Zaawansowane formuły i funkcje

Tworzenie złożonych formuł obliczeniowych
Wykorzystanie wbudowanych funkcji Excela do zaawansowanych obliczeń, między innymi
- Praktyczne przykłady zastosowania funkcji Wyszukaj.Pionowo
- Zastosowanie funkcji logicznych Jeżeli, Oraz, Lub
- Przetwarzanie tekstu za pomocą funkcji tekstowych
- Wykonywanie obliczeń i operacji na datach
Tworzenie i wykorzystanie nazw zakresów
Analiza formuł, wychwytywanie i korygowanie błędów w obliczeniach

Zaawansowane metody filtrowania i wyszukiwania danych

Niestandardowe filtrowanie danych za pomocą narzędzia Filtr
Filtr zaawansowany - wyszukiwanie informacji na podstawie złożonych kryteriów
Formatowanie warunkowe - dynamiczne wyróżnianie danych za pomocą formatu komórki
- Zasady używania i tworzenia reguł formatowania warunkowego
- Używanie formuł i funkcji w formatowaniu warunkowym

Analizy i raporty

Sumy pośrednie
- Wygodne i szybkie agregowanie danych i tworzenie zestawień zbiorczych
- Tworzenie analiz wielopoziomowych
- Grupowanie danych i tworzenie konspektu
Funkcje bazy danych - dynamiczne analiz na podstawie zmieniających się kryteriów
Konsolidacja danych
- Agregowanie danych pochodzących z różnych arkuszy lub plików
- Automatyczna aktualizacja zmian w zestawieniu zbiorczym
- Tworzenie zestawień na podstawie danych z różnych oddziałów lub okresów czasowych
Analiza danych za pomocą tabel przestawnych i wykresów przestawnych
- Projektowanie, modyfikacja i formatowanie tabel przestawnych
- Tworzenie przekrojowych, wielowymiarowych zestawień, analiz i raportów
Import danych zewnętrznych do arkusza i analiza danych pochodzących z innych źródeł

Analiza biznesowa i symulacje

Narzędzia symulacyjne, scenariusze
Optymalizacja – Solver

Zabezpieczenie danych i ochrona informacji

Zabezpieczenie arkuszy i plików przed usuwaniem i modyfikowaniem danych
Zabezpieczenie dostępu do pliku za pomocą hasła
Zaawansowane sprawdzanie poprawności danych

Metody prowadzenia zajęć

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową. Uczestnicy wykonują ćwiczenia, aby utrwalać nabywaną wiedzę. Duży nacisk położony jest na praktyczne wykorzystywanie poznawanych narzędzi w codziennej pracy.
 
Czas trwania:
3 dni (21 godzin)
Najbliższy termin:
13-15.12.2017 - Katowice
Kolejne terminy:
20-22.12.2017 - Katowice
17-19.01.2018 - Katowice
14-16.02.2018 - Katowice
07-09.03.2018 - Katowice
21-23.03.2018 - Katowice
Cena szkolenia:
699 zł - pierwsza osoba
664 zł - kolejne osoby
do ceny należy doliczyć 23% VAT
Jak się zapisać?
Pobierz formularz zgłoszenia, wypełnij i prześlij faksem na nr 032 7350222.
Dodatkowe pytania?
zadzwoń lub napisz
032 7350222
 
biuro@office-expert.pl

 

 
 
© Office Expert Szkolenia Komputerowe - 2017